SKM Support
SKM Support
SKM Support zorgt met behulp van zijn netwerkcoaches voor de online ondersteuning van het netwerk. De netwerkcoach draagt bij aan het vitaal houden van het netwerk door de uitwisseling op gang te houden, deelnemers te helpen waar nodig, en bijvoorbeeld gasten van buiten uit te nodigen. Netwerkcoaches bieden support in de vorm van praktische (technische) hulp, facilitering van de dialoog en het passend maken van het programma bij het centrale vraagstuk van het netwerk.
Praktische hulp online en offline
Hoe werkt nu de app en hoe vorm je nu online een adhoc groepje met een aantal collega’s? Netwerkcoaches bieden praktische hulp om je online verder te helpen. Maar ook offline staan we voor je klaar, om bijvoorbeeld snel en makkelijk met een aantal deelnemers een spontane SKM Meet-up te organiseren.
Samen het programma bouwen
De netwerkcoaches zijn de eerst aangewezenen om met de deelnemers het programma af te stemmen op de behoeftes van het netwerk. Zij delen de resultaten van de SKM Poll en doen regelmatig voorstellen voor de volgende stappen in het adaptief programma van het netwerk, bijvoorbeeld om een gast van buiten uit te nodigen. Dit alles uiteraard in samenspraak met de deelnemers en het SayKnowMore team.